|
|
|
|
|
|
|
2007. 10. 18.
T. DigitalMarket!
Elsősorban a járatlan on-line megrendelőket segítené a megrendelés elkészítése során, ha ebben a fázisban figyelem felhívás történne arra vonakozóan, hogy amennyiben nem a bankkártyás fizetést választja, úgy - a futárszolgálatos kiszállítás esetében is - utánvéttel történik a fizetés átvételkor.
Üdvözlettel: Wolf György
|
2007. 10. 18.
Tisztelt DigitalMarket!
Nagyon jól esett, hogy a megrendelni kívánt terméket nem kellett sokáig keresgetnem az interneten, mert szinte azonnal rátaláltam a DigitalMarket(NAGYON JÓ) web oldalára és azonnal megrendeltem a számomra szükséges eszközt. Annak rendje módja szerint leadtam a megrendelést, amiről visszaigazolást is kaptam, de magát a terméket, sajnos nem kaptam meg a mai napig. A visszaigazolás azt tartalmazta, hogy a megrendelésem úton a kiszállításra. Az is lehet, hogy én türelmetlenebb vagyok mint az átlag, de én csak ahhoz ragaszkodom, hogy az üzenet szerint a csomagom már kiszállításra került. Várom a kiszállítást és akkor tényleg egy nagyon jól műkődő szolgáltató vállalattal sikerült kapcsolatot teremteni.
Tisztelettel:
Kiss Attila
|
2007. 10. 18.
Tisztelt ügyfélszolgálat !
Ezt az Olympus WS-200S diktafon készüléket 1 héttel ezelőtt egy másik cégnél rendeltem meg először Átutaltam a pénzt, majd megjött az értesítés, hogy a készülék nincs a raktáron. Levelezgetés . Kértem a pénz visszautalását. Ehhez újabb adatok küldésére volt szükség, most meg egy kis türelemre, hogy egyszercsak megérkezik a pénz .... Ennyit róluk :(
Önökkel nagyon elégedett vagyok , gyors , pontos, olcsó korrekt IGAZI SZOLGÁLTATÁS - ban volt részem
/a futárszolgálattól nem érkezett sms, ezért telefonálnom kellett , érdeklődésemre itt is gyors választ kaptam. Talán a futárszolgálattól való értesítést lehetne még kicsit csiszolni :)/
Köszönöm:
|
2007. 10. 17.
Tisztelt FotoMarket Dolgozók!
Egy szinte már lehetetlen előfordulású alkatrész megszerzésében köszönöm a segitséget és a gyorsaságot!
Köszünettel:Kovács Róbert.
|
2007. 10. 15.
Tisztelt FotoMarket! Többször rendeltem/vásároltam már Önöknél (Auchan Soroksár), és minden alkalommal gyors, pontos, szakszerű és udvarias kiszolgálásban részesültem. A rendelésekre gyors visszaigazolást kaptam és mindig időben átvehettem a megrendelt dolgokat. Köszönöm és munkájukhoz további sok sikert kívánok! Kovács Miklós
|
2007. 10. 14.
T. Cím,
nagyon zavart a rendelésnél, hogy a szoftver nem indikálta valahogy a képernyőn a nagy file (összezipelt képek) feltöltését, s így nem láttam hol tart. Ezen jó lenne változtatni...
üdv: KK
|
2007. 10. 11.
Nos két hetes utánaérdeklődés meg árnézegetés előzte meg a vásárlást. Minden alkalommal csak ezen a honlapon kötöttem ki. Itt vannak a legjobb árak. Mindenből kedvezményt kaptam. Elég sokat spóroltam. 1 Canon PS 570IS boldog tulajdonosa vagyok. Máskor is itt vásárolok. A csomagvarázsló külön tetszett!
Minden jót és kérem tartsák a színvonalat, mert ez nagyon ritka manapság.
|
2007. 10. 10.
Tisztelt FotoMarket !
Korrekt volt a kiszolgálásuk. Fuji 5700 fényképezőgépet vásároltam kiegészítőkkel. A csomagvarázsló kiváló ötlet, így magam állíthattam össze a megfelelő hozzávalókat ( memória kártya, táska, akkutöltő stb. ) Így még további kevezményben részesültem. A megrendeléstől számított 2. napon meg is kaptam - ingyenes kiszállítással - a kért árut. Hiánytalanul, minden kellékével és mellékletével. Ami külön tetszett, hogy a kiszállítás előtt felhívtak egyeztetni, hogy napközben milyen címen vagyok elérhető. Az ügyfélszolgálatos hölgy mindenre kiterjedő válaszokat adott ( garancia stb. ). Úgy hiszem ezzel a színvonallal a FotoMarket az egyik vezető internetes on-line bolttá válhat. Köszönöm, még ha fizettem is érte.
Borbély László
|
2007. 10. 10.
Nagyon elégedett vagyok a szolgáltatással. Figyelnek a részletekre, pontosan és gyorsan szállítottak, korrekt áron. Köszönöm!
Tisztelettel:Tóthné
|
2007. 10. 06.
Az internetes vásárlásoknál felmerült kellemetlenségekről és vásárlói elégedetlenségekről, panaszokról több helyen is olvastam már. Ezek nagyrészét a szállítási pontatlanságok okozták, illetve a gyenge mínőségű termék. Nekem csak a magyar nyelvű Kezelési Útmutató hiánya okozott problémát. Mailemre telefonon megkeresett az ügyfélszolgálat és a hiányzó kis könyvecskét pár nap múlva kipostázták részemre.Tisztelt Vásárló Társaim ,itt egy újabb pozitív példa, így kell kereskedni. :)
Köszönettel Fidrich Mihály
|
|
|
|
|
Főoldal | Regisztráció | Információ | Oldaltérkép | Újdonságok | Akciós piactér | Ügyfélszolgálat
Vásárlói visszajelzések | Termékértékelés
Utolsó adatfrissítés: 2024. 12. 03. 16:21:56
© FotoMarket - 2001-2024 Minden jog fenntartva! |
|
|
|
|
|