|
|
|
|
|
|
|
2008. 03. 05.
Telefonon felhívtam a Lurdy-Házban lévő ügyfélszolgálatot, ahol egy kedves hölgy tájékoztatott, hogy van raktáron abból a termékből amit rendelni szeretnék és másnapra megkapom, ha du 15-ig megrendelem.Így is tettem és másnap délelőtt meg is kaptam a kívánt terméket a kívánt csomagban. Csillagos ötöst adnék a FotoMarket-nek, mert ennél tökéletes kiszolgálásban még nem volt részem.Csak így tovább!
|
2008. 03. 04.
Első interneten történt rendelésem nem okozott csalódást. Vasárnap este rendeltem egy fényképezőgépet, melyet hétfőn már csomagoltak, és kedden reggel 8 órakor már hozta is a futár. Az árak is kitűnőek, garancialevél is renben van. Csak ajánlani tudom. köszönjük szépen.
|
2008. 02. 23.
Megnyerő árak,pontos szállitás! Csütörtök délután rendeltem egy panasonic tz3-at péntek délután már a kezemben volt. csomagolás,papirok.tartozékok minden rendben szóval mindenkinek csak ajánlani tudom.igy tovább!!!
|
2008. 02. 16.
Korrekt partner. Szombaton rendeltem, hétfőn értesítettek a keddi szállításról, kedden de. megkaptam az árut. Korrekt csomagolás, számla, garancia, minden rendben volt. Megbízható cég. Bárkinek ajánlom, hogy innen vásároljon, én is ezt teszem ez után.
|
2008. 02. 09.
Tegnap koradélután hívott egy végtelenül kedves, szimpatikus hangú hölgy az Önök ügyfélszolgálatától. Sajnálom, de a nevére nem emlékszem, elnézést kérek érte! Egy rendelésemről volt szó, amit Önök maximálisan teljesítettek (34434) a legnagyobb megelégedésemre! Egy javaslattal élnék, a továbbiakban ne a 102-es, hanem a 103-as tokot ajánlják ebben a csomagban, mégha drágább is valamennyivel, de ez használható, míg az előbbi nem! Visszatérve az ügyfélszolgálathoz: le a kalappal a gyorsaság, a probléma-megoldó készség, a vevő megbecsülése, a barátságos hang-- sorolhatnám...-- elött! Szégyen, de nem vagyunk hozzászokva... Kívánom hogy dolgozzanak sokat, legyen eredménye, gyarapodjanak, gazdagodjanak!
|
2008. 01. 24.
Tisztelt Fotomarket!
Kérném hogy ezt a levelet tegyék ki a vásárlói visszajelzésekhez azét,hoy akik esetleg még nem vásároltak még Önöknél de tervezik,nyugodt szívvel tegyék. Tavaly karácsony előtt elterveztem,hoy meglepem magam egy fényképezővel.A választás kicsit hoszadalmas volt,néztem Fujit Olympust és Samsungot,a választásom mégis egy Nikon Coolpix s51 típusra esett.(Bátran ajánlom Mindenkinek,csodamasina)A gép részleteinél ellátogattam a Nikon honlapjára,ahol azt találtam hogy ehez a típusu géphez külön bőrtok is beszerezhető,ezért ugy gondoltam ezt is megrendelem,noha Önöknél ez nem volt megtalálható.Némi telefonálgatás és érdeklődés után ma végre visszaigazolta a futárszolgálat hogy holnap ezt is leszállítják.Itt jegyezném meg hogy korrektek,pontosak és segítőkészek. A fényképezőgép egy hete hiánytalanul,számlával jotállással lepecsételve abszolut korrekten csomagolva megérkezett,a bőrtokot pedig holnap megkapom. Tisztelt Fotomarket,sajnos nem jegyeztem meg annak a kedves hölgynek a nevét akivel ma délelőtt beszéltem,szeretném Neki itt külön megköszönni a segítőkészségét,amit megígért maximálisan betartotta,visszahívástól kezdve minden,ha nem sikerült volna megszerezni akkor sem lettem volna elkeseredve,így azonban örömöt okozott nekem!Úgyhogy kedves ismeretlen hölgy,KÖSZÖNÖM!
Tisztelt Fotomarket,nem ez volt az utolsó megrendelésem Önöktől,bátran ajánlom az üzletet bárkinek aki a netes rendelést választja,megbízható,korrekt és vásárlóközpontú a cég!
Farkas Csaba
|
2008. 01. 21.
Tisztelt Fotomarket! A Samsung Plazma televízióknál mennyi a garanciális idő? A magyar hívatalos garancia 2+1 év, az oldalukon viszont csak 1 év van feltüntetve. Ez egy potenciális vásárlót össze zavarhat és más áruházakat helyezhet előnybe. Ha csak elírásról van szó, kérem mielőbb javítsák.
Üdvözlettel: Leendő Vásárlójuk.
|
2008. 01. 21.
Nagyon pontosan, rendesen megérkezett az áru (Fujifilm S5700). Szeretném megköszönni a precizitásukat is, mindenkinek csak ajánlani fogom magukat.
Üdv: George
|
2008. 01. 21.
Kedves Áruház illetve fejlesztők!
Csak azért írok, hogy visszajelezzem, hogy a weblap (fotomarket.hu, de gondolom a többi is) szép, áttekinthető és jól használható, a többi online shophoz képest is.
Esetleg ellenőrizzétek, hogy a sugoból mutató linkek ne legyenek hibásak (eddigi rendelések, stb jobboldali linkek).
A kosár lapra (vásárlás) talán jó lenne egy \\\"tovább\\\" gomb, nem nagyon szokták szerintem így felül klikkelősre csinálni a vásárlást, de nekem így is tetszett.
Még egy: az eddigi rendeléseknél jó lenne látni, hogy milyen szállítási módot kértem, főleg mert nem tudom megnézni, hogy a folyamatban levő és 3 órán belül visszavonható megrendelésem valóban személyesen az XY üzletben van-e, vagy pl. elírtam.
Minden jót! Gervai Péter
|
2008. 01. 14.
Tisztelt FotoMarket vezetőség!
Nekem az az észrevételem hogy olyan helyeken mint Kalocsa meg Mezőtúr (stb.) is van üzletük, de lakhelyemen Szolnokon nincs. A kérdésem hogy miért nincs üzletük?
Egy szolnoki érdeklődő.
|
|
|
|
|
Főoldal | Regisztráció | Információ | Oldaltérkép | Újdonságok | Akciós piactér | Ügyfélszolgálat
Vásárlói visszajelzések | Termékértékelés
Utolsó adatfrissítés: 2024. 11. 21. 11:30:48
© FotoMarket - 2001-2024 Minden jog fenntartva! |
|
|
|
|
|