|
|
|
|
|
|
|
2007. 05. 30.
Makszimálisan meg vagyok elégedve.Végtelenül korrekt a kiszolgálás,és a szállitás.
|
2007. 05. 30.
Szolgáltatásukkal elégedett vagyok, beleértve a hon- lapjuk által nyújtottakat és legutóbbi rendelésem tel- jesítését is. További eredményes munkát kívánok!
Szakács Mihály
|
2007. 05. 28.
DISZKRIMINÁCIÓ!!!!
Miért csak windóz alá irnak képrendelő programot????
És aki mást használ az meg le van sajnálva?????
Ezen változtassanak
|
2007. 05. 25.
Abszolút meg vagyok elégedve a cég árképzésével a szolgáltatás lebonyolításával! Ilyennek kellene lennie minden hol az "e- kereskedelemnek"! Gratula és köszönöm! ML
|
2007. 05. 24.
A Fényképező nagyon gyorsan megérkezett, annak ellenére, hogy nem volt raktáron. 19.-én szombaton rendeltem, és 24.-én csütörtökön, 9 órakor már használhattam. Nagyon meg vagyok elégedve, mind a géppel, mind a kiszolgálással.Örülök, hogy itt vásároltam, és ha esetleg megint fényképezőt, vagy valami hasonlót szeretnék rendelni ,azt a Foto Market-ből fogom mindenképpen.
Köszönöm
Vadász Levente
|
2007. 05. 24.
Tisztelt Foto Market Áruház!
Szeretném önökkel közölni, hogy meg vagyok elégedve Online vásárlási szolgáltatásukkal!
Tisztelettel: Petrusovicsné
|
2007. 05. 23.
Tisztelt FotoMarket!
Rendeltem Önöktől egy fényképezőgépet, mely az Önöktől küldött értesítés időpontjában megérkezett. A termékkel nagyon elégedett vagyok, viszont a futárszolgálat munkatársával kevésbé. A nekik küldött üzenetben megkértem őket, hogy mindenképp hívjanak fel, mert az adott időpontban nem vagyok otthon, a közeli községben dolgozom. Ezzel időt és üzemanyagot is spórolhattak volna, mert a munkahelyem útbaesik nekik. A csomag jól látható helyen fel is volt címkézve, miszerint telefonos értesítést kérek. Ezzel szemben nem értesítettek. A szomszéd néni félve vette át és fizette ki a csomagot, de nem volt biztos benne, hogy ez a rendelés valódi-e. Mondta a futárszolgálat munkatársánal, hogy keressen meg a munkahelyemen, ott megy el mellette. Mire ő felháborodva közölte, hogy nincs ideje engem keresgélni, és különben sem hiszi, hogy van nálam ennyi pénz. Nos, én számítottam erre a csomagra, mert megkaptam Önöktől a pontos értesítést. De valyon miért nem tartja magát a futár a kértekhez? Az átvételi papíron pontosan szerepelt a telefonszámom is, azt gondoltam, neki ez egy alapvető feladat. Más csomagküldő szolgálatot is igénybe szoktam venni, de ilyen problémával szerencsére nem találoztam. Nem gondolom, hogy ez súlyos következménnyel járó mulasztás, de mindenképp fontosnak tartom, hogy egy igényes áruház, mint az Önöké, odafigyeljen az apró részletekre is, a vevők elégedettsége érdekében. A szolgáltatást köszönöm, termékükkel nagyon elégedett vagyok!
Üdvözlettel: Orbánné Szili Kitti
2007. 05. 23.
|
2007. 05. 23.
Az önöktől megrendelt termék sértetlenül, korrekt áron megérkezett. Rugalamasságukért és pontosságukért köszönet. Martonné H. Judit
|
2007. 05. 23.
Manapság - sajnos - csak negatívumokat szokás szóvá tenni, ettől a gyakprlattól szeretnék eltérni: a Délinél lévő fiókjukban a rendelésemet felvevő csinos hölgy nagyon kedves, udvarias és türelmes volt, ráadásul a dolgát is remekül értette. Köszönet érte! Tisztelettel: Kőkúti Dénes
|
2007. 05. 20.
Az emberek tartanak az ilyen fajta vásárlástól,persze biztos vannak áruházak ahol joggal éreznek így.Én is ódzkodtam egy picit de nagyon kellemesen csalódtam.A megrendelt árú az ígért időpontban maradéktalanul megérkezett!!Ja és a lényeg,hogy semmivel sem került többe,mint ha bármelyik áruházban akciósan vettem volna meg!Én azt hiszem bármikor szükségem lesz valamilyen műszaki cikkre,bizalommal fordulok az áruházhoz,sőt bátran ajánlom ismerőseimnek is! További sikeres működést kívánok önöknek!
|
|
|
|
|
Főoldal | Regisztráció | Információ | Oldaltérkép | Újdonságok | Akciós piactér | Ügyfélszolgálat
Vásárlói visszajelzések | Termékértékelés
Utolsó adatfrissítés: 2024. 11. 21. 12:04:04
© FotoMarket - 2001-2024 Minden jog fenntartva! |
|
|
|
|
|